Tuesday 22 March 2011

i'm HURTING..

| |


huu~what a day.. arini ak betul-betul da disakiti oleh kawan-kawan aku sendiri. memang menyakitkan. aku tak faham nape diorang wat camni kat aku. kalau la diorang rase pe yang aku rase skarang, adakah diorang akan menghentikan kesakitan hati aku ni ek? aku tak rase aku ade wat salah, aku tak rase aku ade sakitkan hati diorang.. selama berkawan, aku layan diorang dengan baik sampai ak wat album kenangan kitorang mase belajar agi. aku arap sangat2 diorang sedar pe yang diorang da wat. aku pon manusia gak. ade hati..ade perasaan..kenape korang cakap camtu seolah2 aku ni xde hati perasaan langsung.. aku pon penah sedih gak, penah menangis, penah hampir-hampir jadi gile tau tak??!! tergamak gile korang wat camni. aku tak tau nak wat ape da.. panggil al aku macam mane pon. aku tetap ngan diri aku sendiri. hanya aku je yang tau diri aku so korang tak ley nak judge aku tak semena-mena. sebelum korang judge aku tuhh, tengok la diri sendiri dulu. korang nak aku balas ke pe yang korang da wat kat aku nihh?? bukak segala cerita korang?? aku ley balas sume tuhh kalo aku nak tapi aku pikir kite adalah kawan dan kite sepatutnye meghargai masing-masing. memulihkan hati kawan yang telah dilukai. bukannye buat camni. aku rase korang macam tak penah anggap aku seorang kawan selame nihh.. patut ke aku hilang kan diri? jauhkan diri aku dari korang? buang segala memori kite dulu? mungkin aku patut wat camtu bagi menghilangkan sakit aku nihh.. aku betul-betul terkejut. muke yang baik, sifat yang baik selame nihh rupanya hati nye BUSUK!!! perwatakan itu hanya kepura-puraan bagi korang. aku harap korang bahagie dengan ape yang korang da wat nihh.. memandangkan korang tak rase pe yang aku rase nihh, mungkin korang takkan penah nak faham aku.. aku akan undur diri. time kasih tuk segalenye.. korang betul-betul da lukai..hancurkan HATI aku.. sekian.

0 voiceOUT:

Ir arriba

Post a Comment

the Dreamer

My photo
♪i LOVE eating♪i'm a little bit CRAZY♪otaku desu~♪LOVES drawing♪music is my SOUL♪can't live without ART♪i like STAR,SKY,MOON♪i want to touch the SNOW♪RAIN is my friend♪EMO♪happy-go-too-lucky!!♪LAUGH is my cure♪making frens♪listening to music all the time♪like burger♪MILO♪icecream!!♪toys & dolls♪HATE liars♪ ♪i've got 4 dongsaeng include ME..^^ >my sport brader >my strict sister >second crazy sister >the abnormal~ME!! ahahaa.. *joke-joke* ♪i really like spent my time at HOME..well, i'm such an otaku..ekeke.. ♪do watever i like..

Followers

aixiah™. Powered by Blogger.
 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
Ir Arriba